Povjerenje je ključ uspjeha

Povjerenje je ključ uspjeha

Kada tražite tetu ili posao čuvanja djece, ništa nije važnije od povjerenja i sigurnosti. Stoga, cijela Babysits zajednica treba raditi zajedno kako bi osigurala najbolje iskustvo na platformi. Ovdje je sažetak najvažnijih koraka koje Babysits preduzima i koje mjere vi možete preduzeti:

Mjere povjerenja i sigurnosti platforme Babysits

Verifikacija zvaničnog identifikacionog dokumenta

Verifikacija zvaničnog identifikacionog dokumenta

Članovi mogu potvrditi svoj identitet dostavljanjem zvaničnog identifikacionog dokumenta (npr. pasoša, lične karte, vozačke dozvole itd.).

Kako funkcioniše verifikacija identiteta

Uvjerenje o nekažnjavanju

Uvjerenje o nekažnjavanju

Želimo da budete sigurni da su ljudi na platformi Babysits pouzdani. Jedan od načina na koji to radimo je da članovi u Bosna i Hercegovina dodaju "Uvjerenje o nekažnjavanju".

Saznajte više

Recenzije i preporuke

Recenzije i preporuke

Saznajte više o tetama i roditeljima čitajući šta su drugi članovi zajednice rekli o njima putem preporuka i recenzija.

Sigurna razmjena poruka

Sigurna razmjena poruka

Iskoristite našu uslugu razmjene poruka gdje se možete osloniti na našu automatiziranu provjeru za otkrivanje prevara i sumnjivog ponašanja.

Verifikacije profila

Verifikacije profila

Tete i roditelji mogu verifikovati svoj profil putem zvaničnog identifikacionog dokumenta, e-mail adrese, broja telefona i povezivanjem drugih online profila. Provjerite profil člana da vidite koje informacije su verifikovali.

Standardi zajednice

Standardi zajednice

Babysits ima skup standarda zajednice koje očekujemo da svi članovi poštuju. Svi članovi se slažu sa standardima zajednice i uslovima korišćenja kada se registruju na platformu.

Standardi zajednice

Šta možete učiniti da vaše iskustvo bude sigurno

Na platformi Babysits vjerujemo da vam treba dati ovlaštenje da sami donosite odluke. Evo nekoliko savjeta da se uvjerite da ćete biti sigurni dok koristite našu platformu:

Komunicirajte putem platforme Babysits

Komunicirajte putem platforme Babysits

Koristite Babysits uslugu razmjene poruka sa automatskim provjerama, koje otkrivaju prevaru i sumnjivo ponašanje. Nikada ne navodite kontakt informacije u opis svog profila.

Pažljivo pregledajte profile i članove

Pažljivo pregledajte profile i članove

Budite oprezni kada imate posla s profilima na kojima su loši opisi, koji nemaju specifične preferencije ili se ponašaju sumnjivo. Obavijestite nas putem dugmeta za prijavu na njihovom profilu.

Čuvajte lične podatke u tajnosti

Čuvajte lične podatke u tajnosti

Nikada ne dijelite lične identifikacione dokumente, svoju adresu, e-mail, broj telefona ili finansijske podatke s onima koje upoznate online.

Održite uvodni sastanak prije prvog termina

Održite uvodni sastanak prije prvog termina

Uvijek se sastanite lično na javnom mjestu prije nego što zakažete svoj prvi termin za čuvanje djece.

Provjerite preporuke i certifikate

Provjerite preporuke i certifikate

Prije zakazivanja sastanka, obavezno provjerite njihove recenzije i preporuke, te zatražite da vidite kopije relevantnih certifikata za brigu o djeci.

Koristite prijavni obrazac

Koristite prijavni obrazac

Ispunite ovaj obrazac prije vašeg prvog termina kako biste izbjegli bilo kakve probleme tokom termina čuvanja djece.

Prijavni obrazac

Pomozite u sprječavanju prevara

Pomozite u sprječavanju prevara

Smatrate li da drugi član nije iskren ili pouzdan i da se ponaša sumnjivo? Prijavite člana i slijedite naše savjete za sprječavanje prevara.

Savjeti za sprječavanje prevare

Prijavite sumnjive članove

Prijavite sumnjive članove

Potičemo članove da prijave druge koji krše naše standarde zajednice, a mi brzo reagujemo na takve prijave.

Za više savjeta o tome kako učiniti brigu o djeci sigurnijom i lakšom, molimo pogledajte:

Resursi zajednice

Odricanje od odgovornosti

Važno je znati da ne vršimo automatske provjere članova naše zajednice. Na kraju, na članovima je da izvrše provjere biografije onih s kojima odluče raditi. Možemo rješavati probleme koji nastanu u interakcijama članova na našoj platformi. Međutim, ne možemo rješavati probleme koji nastanu izvan naše platforme.